reklama

Nesúhlasím s Kotlebom (keď vystúpi zo "svojho" Hummeru)

Počuť na tlačovej besede od Mariána Kotlebu reči o tom, že na „Slovensku môže byť lepšie“, mi zdvihli žalúdok. Človek, ktorý sa rozváža na pomaľovanom Hummeri sa chce hrať na slovenského Babiša. Kotleba síce vykupuje pozemky v okolí Krásnej Hôrky a pomáha akože sužovaným jednotlivcom v boji proti asociálom, ale len ak z toho mediálne profituje. Kotleba ma dlho nechával chladným, bral som ho ako jedného z plejády Matovič, Viskupič, Hlina, Kotleba. Človek by s ním aj chcel čiastkovo sympatizovať, ale v momente, ako som od neho začul, že na „Slovensku môže byť lepšie“, sa mi zježila srsť a akosi sa mi zdul žalúdok. Ach, bože, pomyslel som. Takto chce Marián oblbnúť vo svojom ťažení zotročený slovenský národ, sužovaný biedou a utrpeniami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: Foto: SME)

Samozrejme, aj ja chcem, aby na Slovensku bolo lepšie. Ale nikdy to nepoužívam ako klišé na tlačovej besede. Toto klišé je obyčajná prázdnota, ktorá ako karnevalová maska zastiera skutočné zámery jej interpreta. Dovolil by som si to preložiť do iného jazyka – politik, ktorý začne používať výrazy, aby bolo „na Slovensku lepšie“, hovorí v podstate jedno: „chcem sa dostať k moci“. To je ten rozdiel od chlapcov tzv. „novej pravice“, ktorý sa ani neunúvajú povedať, aby bolo na Slovensku lepšie, ale v podstate sa chcú dostať k moci. Malý rozdiel medzi „novou pravicou“ a „extrémnou pravicou“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som si povedal sám pre seba, pán Kotleba, ak chcete, aby bolo na Slovensku lepšie, čo urobíte z nasledovnými otázkami.

1Sú1. Súkromné monopoly v oblasti dodávky elektriny, plynu, telekomunikácií, potravinových reťazcov.

2. Veľkopodnikatelia, ktorým je jedno, kto je vo vláde, hlavne, aby mali dostatok získaných tendrov.

3. Členský príspevok Slovenska do EÚ a spôsob čerpania eurofondov.

4. Otázka nízkych dôchodkov, nízkych platov zamestnancov, daňové zdieranie živnostníkov a drobných podnikateľov.

Pán Kotleba, rád by som teda vypočul tie vaše pravicové riešenia, keď už sa predvádzate občasne v pochodových estrádach pri naháňaní Rómov. Doteraz som nepočul žiadny legislatívny návrh, či návrh, ako vzdelávať a naučiť pracovať Rómov, na ktorých si robíte kampaň. Mimochodom, týmto sa nezastávam žiadnych neprispôsobivých asociálov, či sú bieli, alebo iní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Kotleba, ak chcete zaujať publikum, navrhnite tie riešenie, ako má byť na Slovensku lepšie, keď sa vyteperíte zo "svojho" Hummeru.

Foto: TASR

Rastislav Blaško

Rastislav Blaško

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezávislý kandidát č. 1 na predsedu Bratislavského samosprávneho kraja. Zoznam autorových rubrík:  POLITIKAFOTOSúkromnéPezinokNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu